20 oktober

20 oktober 2018 - Seaford, Australië

Vanmorgen heeft Joke ons moeten wekken om kwart voor 10 sliepen Jose en ik nog. We zouden bij Andy gaan koffie drinken zodat Jose kon zien waar hij nu woont. Dus om 11 uur waren we bij hem. Het was te koud om buiten te zitten dus binnen gebleven en een dvd opgezet van André Rui. Koffie gedronken. Om 12 uur was het etenstijd voor hem en wij gingen mee in de eetzaal zitten voor gezelschap kregen we alledrie ook een bord zuurkool met worst want er was genoeg. Ook nog een toetje. Heerlijk en zo lief. Dan gaan we met Andy naar een Hollandse winkel in Berwick. Ong.een half uurtje rijden. We vinden niet wat we willen hebben maar Jose koopt een pakje thee zodat we toch niet met lege handen naar huis gaan. Dan gaan we met z,n vieren naar Petra waar we lekker koffie drinken en kletsen . Om half vijf breng Jackie ,Andy naar huis en komt terug om naar huis te gaan waar we heerlijk eten sla met biefstuk. Dan gaan we op de bank zitten. Zo thee drinken en een glaasje wijn en ondertussen tv. kijken. Groetjes van The tree sisters.