15 November

15 november 2018 - Seaford, Australië

vanmorgen nadat we hadden ontbeten en lunch hadden klaargemaakt om mee te nemen gingen we naar Avondrust om daar in de hollandse winkel wat lekkere hollandse dingen te kopen. Daarna gingen we even naar Andy. Ze zijn begonnen met bomen om te halen want volgende week beginnen ze met de bouw van het nieuwe huis. Vandaag was het een Galadag. Alle bewoners waren mooi aangekleed en de dames mooi opgemaakt. Iedereen ging op de foto bij een professionele fotograaf. Andy ging ook en wij mochten ook mee op een foto omdat het zo bijzonder was dat zijn zussen er waren. De fotograaf liet ons de laatste foto zien op zijn camera en die was geweldig. Dan gaan we weer verder. We gaan vandaag de Dandenong in. Dit is een bebost berggebied. Schitterend met grote boomvarens en bomen zo groot. Je word duizelig als je naar boven kijkt. Dan bezoeken we het William Rickett sanctuary O Wat is dit prachtig. Schitterende beelden wat hebben we daar lopen genieten. Dan gaan we weer terug tot de rodondendongardens waar we onze lunch opeten. Dan rijden we naar Sassenfras een klein plaatsje halverwege de bergen en kijken wat rond in enkele winkeltjes. Dan weer verder vlak bij Frankston duiken we nog een winkel in. Na alles bekeken te hebben rijden we naar Sofia,s restaurant waar Corrie ons op een geweldige maaltijd tracteert. Heerlijk gegeten. Ook nog wat leftover in bakjes meegenomen te hebben komen we thuis waar we de foto,s bekijken en op Facebook zetten en nu nog even bijkletsen en dan naar bed. Groetjes The Three Sisters.

1. Gerard en Marianne:
    15 november 2018