13 Novenber

13 november 2018 - Seaford, Australië

Zo dan is het inmiddels de 13 de geworden. Nadat we weer wakker waren geworden eerst Jackie haar kamer verschoont en opgeruimd want daar komt Corrie te slapen . (Jackie komt bij mij slapen. ) Dan gaan weontbijten. Ondertussen komt Stella want Jose had een mooi sculptuur gekocht en zei dat de dochter van Stella van dezelfde kunstenares meerdere beelden had. Joke en ik zeiden dat het anders was en inderdaad Stella zei het ook. Niettemin blijft het een prachtig object maar te groot om mee te nemen. Dus Jose geeft het aan Stella mee voor haar dochter. Dan gaan Jackie en Stella stemmen voor verkiezingen in Victoria. ( stemmen is hier nog verplicht). Als ze terug zijn drinken we nog koffie maar ineens merken we dat het al bijna 12 uur is en gaan snel naar het vliegveld want om kwart over een land Corrie( een vriendin van Jose van de lagere school die in de omgeving van Brisbane woont) wij waren snel opgeschoten op de weg dus we waren op tijd. Vliegtuig wat te laat en koffer nog later maar dan is ze er. Snel gedag zeggen en inladen in de auto. We rijden weer huiswaarts,waar we om half vier van de lunch genieten. Dan komt Stella weer en gaan we even een boodschap doen voor Jose in Frankston. Als we daar zijn bedenkt Jackie dat ze haar kkooktoestel niet heeft afgezet dus haar vlees staat nog heerlijk te braden. Dus snel naar huis. Pit uit en gelukkig het was net op tijd dus kunnen het nog gebruiken. Dan rijden we naar Andy om even zijn tuintje te bekijken. Het ziet er hoe langer hoe leuker uit. Na dekoffie gaan we weer terug. Stella naar huis, Jose naar het strand en de rest doet nog een paar boodschappen en dan gaan we nasi maken. Corrie snijd het vlees klein ik roer de groente en Jackie doet de rest. Jose is inmiddels thuisgekomen want eris te veel wind op het strand. Na eerst wat gedronken te hebben eten we heerlijke nasi. Dan nog wat drinken en kletsen. Om half elf zoeken we het bed op en nu is het slaaptijd.Het was om zes uur nog ruim 30 graden en om acht uur minder dan 20 dus wel een hele hete dag met weinig zon  Groetjes The Three Sisters