22 oktober

22 oktober 2018 - Berwick, Australië

Zo vandaag weer wakker geworden Jackie moest om half tien bij de kapper zijn. Jose slaapt nog lekker. Ik zit heerlijk naar de zee te kijken zo prachtig. Om Tien uur word Jose wakker en ontbijten we. We drinken ook nog een bakkie koffie. Dan is Jackie weer terug. Om een uur gaan we naar Andy want Jackie moet nog met de zuster over zijn medicijnen een gesprek hebben.We drinken koffie met hem. Hij zit buiten het is geweldig weer en in de tuin een heerlijke bries. Het zou 24 graden worden maar het is in de middag over de 30 in de zon.. Om vier uur gaan we naar huis nog bij Aldi boodschappen doen. Daarna om vijf uur heerlijk naar het strand heerlijk. Om zes uur gaan we terug omdat ik voel dat ik begin te braden. Hierna gaan we eten maken. Jose doet het vlees en groente. Jackie aardappelen en ik maak een fruitsalade die we later op zullen eten met slagroom. Nu lekker buiten op het balkon genieten van de ondergaande zon. Tot zover vandaag. Groetjes The Tree Sisters.

1. Natascha:
    22 oktober 2018
    Jaja, maak ons maar jaloers, hier is het 13 graden, maar zon en weinig wind, dus voor deze tijd van het jaar ook heerlijk. We zijn op bezoek bij de panda’s vandaag. Groetjes uit Rhenen 😉
  2. Gonda Calis - Out:
    22 oktober 2018
    De panda,s zijn vast ook geweldig