Vandaag heerlijk gewandeld

24 november 2018 - Almere, Nederland

Nu is het hier weer heerlijk wandelweer wel met jas aan en muts op maar zo geniete 'n

1. Thijs:
    24 november 2018
    welkom thuis Gonda je hebt wel genoten bij Joke .
    hoeveel ben je aangekomen want er werd wat afgesnoept daar in melbourne.
    nu hier genieten van de feestdagen groeten Thijs
  2. Loes:
    25 november 2018
    En ‘s-avonds samen uit eten’ fijn dat je er weer bent
  3. José Siderius Out:
    25 november 2018
    Heerlijk he Gonda, weer thuis! Ik mis wel het heerlijke strand, het is nu 6.30uur in de ochtend en kan niet meer slapen,Ik mis Andy, Joke , Stella , Petra en Jou natuurlijk, Het was een heerlijke tijd, en ondanks het heerlijke eten Gebak en andere lekkers ,ben ik 2 kilo afgevallen, De werkelijkheid komt nu weer hard aan.Woensdag hoor ik de nieuwe bloed-uitslagen wel weer bij de dokter, we zien wel , maar het liefst ging ik nu direct weer terug, die 27 uur vliegen neem ik maar voor wat het is,,,, Helaas we moeten nuchter blijven dit hebben we gehad, we hebben genoten, ik ben verwend en door iedereen in de watten gelegd, bedankt allemaal, het was geweldig! José.
  4. Jackie:
    26 november 2018
    Ik heb ook erg genoten, dat jullie hier waren. Toch veel gedaan en genieten, al was het
    Alleen het samen zijn, 2 computer nerds en jij met het boek, zo stil en toch zo fijn.
    Was geweldig gezellig zo met ons drietjes. Nou weer terug naar realiteit, zelf was ophangen, afhalen enz., vaatwas machine wordt ook niet meer gevuld, tenzij ik het zelf doe enz. Enz. Maar ik heb ook genoten zo ons drietjes eindelijk weer eens bij elkaar.
    Heel veel liefs van mijxxx