7 november

7 november 2018 - Seaford, Australië

Vanmorgen nadat we ontbeten hadden gingen Jackie en ik boodschappen doen want Stella en Bill en Yvonne komen eten.we kopen lekkere dingen en thuisgekomen boodschappen binnen brengen. Jose heeft onderhand het schilderwerk af gemaakt.  Joke maakt een schaal op met eieren zalm ham salamie komkommer en zo voort. Ik maak een bietensalade en we maken ook nog een kaasplanken. We dekken heel gezellig de tafel en alles is klaar als de visite komt. Eerst even gezellig kletsen en dan aan tafel waar flink gegeten werd. Met stokbrood erbij en crackers heerlijk alles. Als we klaar zijn en de afwas in de machine staat en de visite weg is gaar Jose even op bed liggen ze is erg moe en jackie en ik gaan op de bank zitten maar ook wij gaan de binnenkant van onze ogen bekijken blijkt als we wakker worden. Dan nog een wandeling langs de kreek met Sheena. Het regent wel een beetje maar dat deert ons niet. Om half negen eten we heerlijk spaghetti saus met stokbrood. En nu nog vanillevla met mango als toetje. Dan kunnen we zo weer heerlijk naar bed. Het is hier ongeveer vandaag net zo warm als bij jullie dus rond de zestien tot 18 graden. Maar zodra de zon doorkomt voelt het een stuk warmer aan. Dus we blijven genieten. Groetjes The Three Sisters