5 november

5 november 2018 - Seaford, Australië

zo gisteren te moe om te schrijven dus nu maar in de ochtend jullie even bijkletesen. Nadat we gisteren ontbeten hadden en op weggegaan waren naar Petra begon het flink te regenen. Omdat Petra ons mee wilde nemen langs de kust keken we maar eens op buienradar en zagen dat er nog veel regen aan kwam. Dan maar eerst bij haar koffie drinken en omdat er nog taart was ook een stukje taart erbij. Ondertussen vermaakte James ons met zijn gitaar. Hij kan er leuk op spelen. Om twaalf uur werd het toch wat droger dus gingen we toch weg. Nog even onderweg ook Stella opgepikt enn met z,n zessen verder. Gelukkig dat Petra zeer goed kan rijden en erg goed oplet want ineens aan  de andere kant van de weg begint een auto te slingeren en te tollen vlak voor onze auto langs en vliegt tegen een verkeersbord en een boompje aan. Petra kan gelukkig ontwijken en remmen en de auto in de middenberm zetten en dan uit de auto en de mevrouw uit de auto helpen. Ze is vermoedelijk in slaap gevallen of black out of zoiets. Ze is gelukkig zoals het laat aanzien niet ernstig gewond. Een andere automobilist heeft inmiddels de gastank van de auto afgekoppeld en de accu. .hij was automonteur. Van de auto is de hele voorkant eraf. Na korte tijd arriveert de ambulance die de mevrouw in de auto nemen. Na nog wat gegevens uitgewisseld te hebben kunnen we weer doorrijden. We gaan naar Port sea. Daar aangekomen gaan we eerst lunchen op het strand gezellig met z,n allen Het weer is opgeklaard wel bewolkt maar ong. 23 graden . Dan willen we naar de Londen bridge ( een stuk rots verop op het strand ) lopen. Spullen bij elkaar gelegd. Als we een stukje lopen zien we een stel Chinezen tussen onze spullen neuzen dus Stella en ik terug( er was niets van waarde in ) want we willen niet dat er iets word meegenomen al is het maar een handdoek. De andere lopen verder. En genieten ervan. Als ze terug zijn is het al over vieren en gaan we naar de auto om de terugweg te aanvaarden. We rijden door heuvels en dalen en lage bergen langs de kust geweldig mooi. Echt genieten. We stoppen nog op mooie punten en dan zijn we bij Arthurs Seat een mooie plek waar we hoog staan en beneden de zee hebben en een stuk bos. Prachtig. Dan nog verder en bij weer een lookout prachtige foto,s gemaakt van de zee met de wolken . Genoten hebben we. Als we Stella afgezet hebben rijden we naar Petra,s huis waar we patatjes en een warme kip halen. Sla is er nog dus heerlijk daar gegeten. We zijn erg moe dus blijven niet voor de koffie die komt morgen wel. Thuis gekomen is het bijna tien uur dus nog even zitten en naar bed. Nu weer wakker geworden en jullie bijgepraat. Het is bijna half tien en we liggen nog in bed. Het is erg donker en regenachtig . We hadden afgesproken met Petra lekker uitslapen dan bij haar op de koffie en kijken we wel wat we doen. Het is cupday vandaag. Heel Australie is vrij Het is de dag van de paardenraces. Vanavond zal ik wel weer verder vertellen. Groetjes The Three Sisters