En weer een dagje verder.

8 november 2018 - Seaford, Australië

vanmorgen gingen Jose en ik naar Andy. Joke ging op babyvisite. We zitten lekker buiten het zonnetje is warm maar de wind erg fris maar met vestje aan goed te doen. Na een tijdje komt Jackie terug en zegt dat we naar het ziekenhuis moeten even kijken wat er met Petra is. Ze heeft veel pijn op haar borstkas dus haar baas vond dat ze het na moest laten kijken. ( blijkt achteraf het spieren te zijn van haar gordel van afgelopen maandag) Maar ja er moesten allerlei testen gedaan worden. Tussendoor gingen wij nog boodschappen doen in Frankston en een hapje eten. Om twee uur zijn we weer terug in het ziekenhuis en gelukkig mag Petra naar huis met wat spierontspanners zal het beter gaan. We moeten ook James met z,n vriendje uit school halen want dat gaat gewoon door. Nadat we de jongens afgeleverd hebben moet Petra haar auto halen die nog bij haar werk staat. Dus Petra daar afgezet. Ondertussen belt Joke Andy of Sheena bij hem mag blijven en dat is goed. Dan zet ze ons af en gaat zelf door naar Tony. Wij maken het ons gemakkelijk op de bank en na een tijdje maken we een lekkere maaltijd klaar. Nu voor de tv of met een boek de rest van de avond in de rustig aan modus. Tot morgen The Three Sisters.

1. Henk out:
    8 november 2018
    geniet maar ,heb ik ook gedaan bij jan ,na bezoek aan de arts ,maandag uitslag ,,polliepen weg gehaald drie stuks
  2. Natascha:
    9 november 2018
    Wat een nare nasleep nog voor Petra. Hopelijk helpen de spierontspanners goed. Sterkte voor haar en jullie nog veel
    Plezier de laatste dagen.