Zuid Afrika

14 juni 2019 - Centurion, Zuid-Afrika

Zo vanmorgen om kwart over vijf ging mijn wekker af maar ik was toch weer in slaap gevallen en schrok om kwart voor zes wakker. Gelukkig stond alles klaar dus snel onder de douche en aankleden en naar beneden. Daar komen Gerard en Arendina al aan die me naar Muiderberg brengen naar Carla. Hier staat Ronald al klaar om de koffer over te nemen en dan afscheid nemen en rijden we om half zeven weg richting Schiphol. Zonder file waren we er om bijna half acht en we konden zo onze koffer zelf scannen en incheqen . Alleen een beetje vragen hoe het werkt. En daar gaan de koffers. Walter had al voor de boardingpassen gezorgd op de telefoon en ook dat werkte perfect. Dan door de douane en ook dit ging razendsnel. Hierna gingen we winkeltjes bekijken een kopje koffie drinken en dan lopen we richting de gate waar we op tijd waren. Hier waren wat makkelijkere stoelen als is de grote hal. Dan mogen we aan boord. We vertrekken iets later maar dan gaan we de lucht in. We krijgen lekker eten en drinken aan boord. Kip .later pizza en broodje en flesje water of wijn erbij. De piloot wist de weg en zette ons op tijd in Johannesburg af. Dan bagage halen en de reisleidster opzoeken en het reisgezelschap. We hebben een grote bus en een groep van 16 personen. Dan nog een uurtje naar het hotel waar we worden verwelkomd met een vruchtendrankje. Nu om kwart over twaalf in bed. Morgen om half zeven eruit dus we zijn bekaf en gaan snel slapen.groetjes vanuit Afrika