Weer Thuis

23 oktober 2021 - Almere, Nederland

Nadat we gisteravond nog gezellig spelletjes hebben gedaan gingen we er  vanmorgen half acht uit en om half negen alles in de auto dus zelf erin en dan sleutel wegbrengen en op huis aan. We rijden rustig en genieten nog even van het Deense landschap. Na twee uur plaspauze. Weer ingestapt rijden we langzamerhand Duitsland in. Tot bij Hamburg kunnen we redelijk doorrijden. Bij Hamburg zijn ze nog steeds aan de weg bezig ( zal vast nog wel een tijdje duren) dus file.Maar de navigatie  stuurt ons uit de file (  die duurt bijna een uur) naar een alternatieve route. Die voert dwars door Hamburg zodat we ook wat van Hamburg zien en niet alleen de snelweg. We komen langs de haven en hoewel het erg druk is kunnen we steeds doorrijden ( wel een snelheid van 30 km.) maar eindelijk komen we weer op de snelweg nog wel wat file maar niet zo lang meer. Als we weer door kunnen rijden houden we nogmaals een plaspauze de vorige was bijna vier uur terug. Dan kunnen we weer instappen en met een lekker tempo verder richting de Nederlandse grens. Dan via Groningen richting de A 6 naar Almere. En ja met nog een stop  komen we moe maar voldaan tegen half acht op de mirostraat aan. Natascha heeft in de auto al bij de snackbar eten besteld dus auto uitgepakt een dan word de patat met lekkers bezorgd. Lekker smullen en dan brengt Dennes me weer thuis. Moe maar heerlijk genoten zit ik nu lekker op mijn luie stoel en dan vroeg naar bed. Dennen, Natascha en Maike bedankt voor de heerlijke en gezellige week.

1. Wim:
    23 oktober 2021
    Welkom thuis!!
  2. Loes:
    24 oktober 2021
    Van al het Mooi’s en Gezelligheid zijn jullie weer veilig terug en lekker in bed te slapen

zie je snel weer 🍀
  3. Natascha: