Weer thuis

17 oktober 2019 - Thuis, Nederland

Zo nadat we vanmorgen weer wakker waren geworden en aangekleed even koffertjes pakken. Half negen ontbijt en dan naar boven koffertjes halen en die in de bus. Dan weer binnen koffie en kletsen. Om half twaalf prijsuitreiking. Na een praatje van Ton de chauffeur ,wedstrijdleider , en reisleider beginnen we met de marsenprijs die was niet voor ons. Dan de prijzen ze zijn voor  de beste 15 en hoe is het mogelijk ik kom op de dertiende plaats en win een leuk beeldje met eekhoorntjes. En ja Lenie word elfde en die wint een kaars (batterij erin en branden maar), De eerste prijs was een waardebon van 90 euro te besteden voor een volgende reis. Die ging dus naar iemand uit Bergen. Dan om half een lunch en om half twee op weg naar de boot van twee uur. Die halen we en dan richting Julianadorp waar we in een klein busje overstappen. Dan richting Beverwijk, dDiemen en de carpoolplaats bij Muiderberg. Het duurde een hele tijd want vanaf de a10 bij oostzaan stond alles vast dus de meiden uit Diemen leiden de chaufause via alternatieve route naar dicht bij hun huis. Dan weer een stukje de A10 -en afslag Muiden Weesp genomen en zelfs daar was een file waar we over een stukje waar je normaal 5 minuten over doet nu meer als een kwartier maar na de hakkelaarsbrug konden we snel naar de carpoolplaats waar Hans op Diana en Lenie  stond te wachten en Danny  eraan kwam om Nel en mij op te pikken en dan twee minuten bij Nel werd ik afgezet en ik snel in mijn autootje en gauw naar huis waar ik om kwart over zes ben. Arendina had  mijn huis lekker schoon gemaakt en in de koelkast een lekkere stamppot boerenkool neergezet. Dus snel in de magnetron gedaan en lekker gegeten en dan om kwart over zeven komt Natascha Valmar brengen die nu heerlijk aan mijn voeten ligt. Het was een erg leuke en gezellige midweek met leuke mensen en leuke uitstapjes. Bedankt meiden voor de gezelligheid en ik hoop nog lang met jullie te mogen kaarten en dan leuke dingen te doen. Gonda

1. Arendina:
    Welkom thuis!!
  2. Natascha:
    17 oktober 2019
    Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!!
  3. Wim:
    17 oktober 2019
    weer leuke verhalen Gonda, fijn dat je zo genoten hebt!
  4. C. Robert:
    18 oktober 2019
    Wat een leuk verhaal, fijn dat je zo genoten hebt
  5. Anna Noordijk:
    18 oktober 2019
    leuk gonda fijn dat je er van genoten hebt
  6. Truus:
    19 oktober 2019
    Heb nu pas je reisverslag gelezen zo druk ben ik !!!! Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad😉