Weer thuis

3 mei 2019 - Almere Thuis, Nederland

Nadat we we gisteravond uitgespeeld waren met yahtzee gingen Truus en ik naar onze kamer en hebben nog zitten kletsen onder het genot van een wijntje en om twaalf uur wel gaan slapen. Vanmorgen om negen uur wakker geworden en de koffer weer gevuld. Dan op weg nog naar een lekker en stevig ontbijt. Hierna de koffers gepakt en in de auto geladen. Om elf uur rijden we weer weg. We stoppen af en toe voor een plaspauze en de benen te strekken. We schieten lekker op tot Antwerpen waar we in een flinke file terechtkomen. Door eenongeval 35 minuten staat er op de matrixborden. Gelukkig hebben we in het park geleerd geduld te hebben.  We doen met Maike nog wat spelletjes en zingen liedjes en krijgen de lachkriebels. Dus toch gezellig. Om zeven uur leveren we Truus weer bij Piet af en rijden door naar Almere haven waar ik en mijn bagage thuis word afgeleverd.  Dennes rijd door naar huis waar Natascha Maike en Hij uitstappen. Bedankt Truus Dennes Natascha en Maike ik heb genoten. Ondertussen Valmar opgehaald en die ligt nu heerlijk in zijn mandje helemaal blij weer in zijn mandje. Maar hij heeft het heerlijk gehad bij Henk. Bedankt Henk voor next oppassen. Tot zover de avonturen van de Disneygangers.