Rustig dagje

17 oktober 2021 - Esbjerg, Denemarken

Vanmorgen lekker rustig wakker geworden en Natascha en Dennes waren al met het ontbijt bezig. Afbakbroodjes hadden ze meegenomen dus heerlijk broodjes uit de oven met kopje thee heel gezellig. Dan gaan Natascha en ik naar de supermarkt. Een COOP. En dichtbij. Hier zoeken we uit wat we gaan eten vanavond. Het word uiteindelijk broccoli met aardappeltjes uit de oven en een kipfilet. Nog wat te drinken , chips  en voor de koffie een chocolademousse taartje en voor Dennes en Maike donuts. Als we hebben afgerekend gaan we weer terug en drinken we koffie of thee met lekkers. Het is heerlijk echt zondags. Hierna doen Maike en Natascha en ik een spelletje en Dennes duikt met een boek op de luie stoel. Na een tijdje nemen we even tijd voor onszelf.als het droog is  om drie uur gaan Dennes Natascha en ik even de omgeving verkennen. De huizen hier liggen aan een prachtig meer. Na een rondje zijn we weer thuis. We hebben toch ruim twee kilometer gelopen.Dan even gek doen op de schommel en dan naar binnen waar we nog een kopje thee drinken en Natascha en ik wat spelletjes doen. Dan gaat Dennes koken en gaan we eten. Het smaakt heerlijk. Dan afwasmachine vullen en nu voor de buis een kopje thee en het restant van het gebak en bijtijds naar bed want morgen gaan we naar legoland dus moeten we uitgerust zijn.tot morgen.

1. Natascha:
    17 oktober 2021
    Lekker relaxed vandaag, zin in morgen
  2. Loes:
    17 oktober 2021
    🍀🍀 net gelezen’ de gezelligheid Spat er vanaf ‘En wat een Mooi huis en omgeving-

dit wordt een pracht week 🍀🍀
    Lekker slapen zo
  3. Jackie:
    18 oktober 2021
    Ziet er gezell8g uit.
    Geniet van Legoland. Volgens Thijs kan je er de hele dagdoorbrengen. Dus goeie loopschoenen aan doen.