Nieuwe reisverhalen

30 september 2018 - Almere, Nederland

.Zo voor deze reis een nieuw blog begonnen zodat we niet in de knoop komen met mijn boek van het voorjaar. Dus nieuwe verhalen en nieuwe foto,s is de bedoeling. Op dit momeent genieten we ervan dat Jackie ( Joke) hier in Nederland is. Met de vele vrienden en familie is ze druk om te proberen iedereen een keertje te zien. Zo heb ik haar gisteren met Henk en mijn hondje naar Swalmen in Limburg gebracht .Het was wel een hele onderneming met een Tom Tom die niet wil praten maar met file en korte stop hebben we het in drie uurtjes gevonden. En in Swalmen hebben we ook de stem van Tom Tom terug gevonden dus de terugreis met Henk was veel makkelijker want konden we luisteren wat Tom Tom ons vertelde en waren we in twee uurtjes terug. Het is wel leuk want op die manier maak ik met mijn autootje ook wat meer kilometers wat goed voor ons beide is af en toe een langere rit op onbekende wegen. Zie je wat anders en goede rijervaring op de snelweg.. Nu volgende keer weer andere belevenissen.