De laatste dag

22 oktober 2021 - Esbjerg, Denemarken

Zo vanmorgen rustig ontbijten en dan uitgebreid douchen aankleden. Koffie drinken. Dan gaan Natascha Dennes en ik een wandeling maken over het park wat erg groot is. Ook is er nog een heel stuk in ontwikkeling. Het regent en dan is de zon er weer. In de zon is het erg lekker. Na 3,5 kilometer zijn we weer terug bij het huisje. Daar drinken we weer wat en hierna gaan we lunchen. Dan even tv kijken en ik doe even een klein dutje. Het is half drie als gaan Dennes en Natascha en ik weer een spel spelen. Het worden er twee die Natascha  beide keren wint. Dennes gaat nu aan het eten koken. En wij kijken nog wat tv. Na het eten even het huisje opruimen en schoonmaken. En de meeste spullen inpakken. Morgen de laatste dingen en dan weer op huis aan. Maike heeft vandaag een pyamadag genomen en zit lekker in haar slaapkamer lui te wezen en via de computer met haar vriendinnen spelletjes te doen. Soms moeten wij lachen om haar gegiebel. Dit was het voor dit moment groetjes van ons viertjes.