21 september.

21 september 2020 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Vanmorgen zijn we toch weer wakker geworden en na heerlijk even geluierd te hebben zijn we om negen uur gaan ontbijten. Hierna gingen we richting Valkenburg. Ik had met kennissen die in Valkenburg wonen afgesproken om ong. Een uur bij hun te zijn. Dus zagen we onderweg dat we vlak bij Margraten zaten en ik altijd nog eens daar naar de begraafplaats wilde hebben we dat gedaan. We vonden het zeer indrukwekkend. Hierna gingen we naar Valkenburg. Ik ontmoette Jos en Marian en wij gingen naar een terrasje waar ik heerlijk werd getrakteerd op koffie en een heerlijk stuk vlaai. Wij kletsten over zuid Afrika. Arendina was ondertussen wat aan de wandel gegaan en vermaakte zichzelf. Na anderhalf uur voegde ze zich bij ons en gingen we terug naar de auto en bedankte Jos en Marjan voor de gezellige tijd. Hierna even naar het hotel en dan is het inmiddels drie uur geweest en gaan we nog wat wandelen. Wat een prachtige omgeving is het hier. Na bijna vijf kilometer wandelen ben ik uitgeblust dus een terrasje voor een pauze met een tonic en een radler. Dan verder naar het hotel. Daar lekker even opgefrist en om half acht naar de eetzaal en heerlijk een saté en snietzel gegeten. Nu lekker op bed uitbuiken en de tv kijken. Tot morgen.groetjes van Arendina en ikke.

1. Jackie:
    22 september 2020
    Allemaal mooi. En erg indrukwekkend.