18 November

18 november 2018 - Foster, Australië

Vanmorgen waren we weer wakker geworden en na het ontbijt gaan we naar Petra. We gaan vandaag mama,s as uitstrooien in Williamstown. De urn staat al jaren bij Joke en ze kwam er steeds niet toe om het uit te strooien dus nu mooi met z,n allen. Dus Andy opgehaald en dan door. Bij Petra gestopt en zij stapt in haar auto anders zijn we met teveel in de auto. Andy vertegenwoordigd de jongens wij meiden zijn er. Petra is er voor de kleinkinderen en James voor de achterkeinkinderen..we hebben bloemen geplukt uit Petra haar tuin. Daar staat een roos nog uit oma haar tuin dus al 20 jaar hier in Australie. En nog een mooie Australische honingbloem. Een klein boeketje ervan gemaakt. Bij Wiliamstown gaan we naar de kade waar mama en papa graag heen gingen om de zwarte zwanen te voeren en uit te kijken over het water naar Melbourne. We strooien het over het water maar door Dewinter valt er ook wat as tussen de stenen op de kant. We gooien de bloemen in het water en zetten er een paar tussen de stenen. Het was een mooie korte plechtigheid en dan komen er ook nog twee prachtige zwarte zwanen aanzwemmen. Wij vonden dat prachtig en een heel mooi gevoel. Dan gaat Petra naar huis en wij nemen de weg terug langs de beach. Maar het is prachtig weer dus iedereen heeft bedacht om langs de beach te gaan. Dus volop file en ook alle stoplichten tegen. Dus we komen om twee uur pas thuis. Andy wil beneden blijven zitten daar  kan hij roken. Wij gaan boven lunchen en brengen een boterham en een biertje bij Andy. Na de lunch gaat Jose naar het strand. Ik kijk wat tv en Jackie knapt een uiltje. Andy blijft beneden genieten van het mooie weer. Om vier uur ga ik ook naar het strand en heerlijk even het water in. Nu kan het nog. Dan komt Petra en James ook op de beach. Als Jackie ook arriveert gaan Jose en ik terug want anders verbranden we de zon is n.l. Erg heet. Dan komen de andere terug van het strand en ook Stella arriveert. Ondertussen verzorgd Joke eten maar Petra en James brengen Andy terug en gaan naar huis( morgen moet James weer naar school) en ook Stella gaat naar huis. Dus we eten met z,n drieen. Het is al half acht geworden. Na de maaltijd weer uitbuiken voor de tv. Nu even bijkletsen en dan naar bed. Tot morgen. Groetjes The Three Sisters.

1. Loes:
    Mooi ‘ vooral dat jullie het samen konden doen ‘

mooi dat de zwanen kwamen ❤️
  2. Dianne:
    Prachtig dat die zwanen langs zwommen! Fijne tijd nog even samen <3
  3. Natascha:
    18 november 2018
    Mooi plekje zo waar de bloemen staan ❣️
  4. Truus:
    19 november 2018
    Wat mooi dat geeft rust zeker voor Joke en ook voor jullie nog een paar fijne dagen groetjes lfs>