16 juni

16 juni 2019 - Nelspruit, Zuid-Afrika

Nadat we vanmorgen om 10 voor 4 gewekt waren en aangekleed gingen we naar beneden en kregen koffie en een koekje en een ontbijtpakketje mee. Het is erg koud tegen t vriespunt  om vijf uur in de bus maar al gauw redelijk warm in de bus. Om zes uur zijn we in het Kruger national park. Dit park is erg groot en we gaan in open jeeps( O zo koud)  om de big vijf te spotten. Het was geweldig we zien kleine en grote dieren. Heel veel olifanten familie,s en zelfs hoe ze proberen de familie uit te breiden. En gnoe,s en antilope en giraffe en een giraf die net door een leeuw ( of meerdere) is gedood maar de leeuw en luipaard zelf zijn wel te zien als je een heel sterke verrekijker heb en dan nog moeilijk maar we hebben ze gezien. Ook neushoorn en buffel waren erg ver weg. Maar het was geweldig. In de loop van de dag word het wel 28 graden . Een belevenis om nooit te vergeten. Om half vijf zijn we weer thuis en gaan even rusten. Dan om 7 uur hebben we een braai. Erg lekker. Nu nog even wat foto,s eropzetten en dan naar bed. Morgen half zeven op en gaan we naar Swaziland. Groetjes Carla en Gonda

1. Anna Noordijk:
    16 juni 2019
    prachtige fotos geniet lekker van jullie reis
  2. Ria Verheul:
    17 juni 2019
    Leuk je verslag. Voor je zelf leuk om later op terug te kijken ook.
  3. Natascha:
    18 juni 2019
    Wauw, zulke mooie foto’s heb je ook naar Maike gestuurd. We benijden jullie ook hoor, net als tante Joke 😉