12 November

12 november 2018 - Foster, Australië

vanmorgen nadat we hadden ontbeten gingen we eerst boodschappen doen. Eerst naar Harvey Norman om een foto te maken voor Andy. Daarna na een winkel om leuke vrolijke kussens op Joke haar bank te kopen. We zijn geslaagd met drie vrolijke kussens. Daarna naar de Aldi waar we ook weer het een en ander van het lijstje afwerken en wat er niet op het lijstje staat. Dan naar huis. Alles opgeruimd en gaan we wandelen voor de lunch. Dit keer vlak bij huis had Jackie een heerlijk restaurant. Het was iests verder als ze dacht en omdat het nogal drukkend was kreeg ik een flinke blaar op mijn hiel. Maar het was een heerlijke lunch.de moeite van de wandeling waard. Als we alles hebben opgegeten haalt Jackie de auto want ze wil niet dat mijn voeten verder kapot gaan. Thuisgekomen gaat Joke in de tuin werken en Jose gaat mooie bloemen plukken voor in huis te zetten. Ze plukt drie mooie boeketten. Jackie maait het gras en ik lig boven op de bank. Te benauwd voor mij buiten. Om vijf uur g ik Joke helpen in de tuin en Jose is naar het strand gegaan. Om kwart voor zes haal ik haar op van het strand en dan gaan we nog even met z,n drieen in de tuin verder. Om half zeven stoppen we en gaan naar boven. We hebben heerlijk gegeten. Dan bij de tv.  Jackie maakt nog een heerlijk toetje. Met vanille warme kersen slagroom. ( hoe komt het dat we dikker worden) nu film kijken en zo naar bed. Morgen komt Corrie een vroegere schoolvriendin van Jose. Ze woont aan de goldkust dus komt ze met het vliegtuig voor een paar dagen. Vrijdag gaat ze hier in de buurt op familiebezoek dus gaan we een paar dagen gezellige dingen doen. Tot zover vandaag. Groetjes The Three Sisters.

1. Sita:
    12 november 2018
    Prachtig! Wat fijn dat jullie zo genieten! Door het verslag van elke dag en de mooie foto's maken we het ook een beetje mee! En wat ben je prachtig bruin geworden José... elke dag naar het strand... Dat is toch geweldig! Nog een hele mooie tijd met elkaar en geniet ervan! Lieve groeten van Rients en Sita.
  2. Afke:
    13 november 2018
    Dag Jose,

Jan was op mijn verjaardag en van hem kregen we het adres van jouw reisblog.
    We hebben heel wat mooie en gezellige foto's gezien!
    Zo te zien valt er genoeg om van te genieten.

Tot ziens en een mooie voortzetting van je vakantie met je familie.

De groeten van Lieuwe en Afke
  3. Natascha:
    13 november 2018
    Leuk, en paar dagen geZellige dingen doen, want dat hebben jullie nog niet gedaan de afgelopen weken 😂🤪. Veel plezier met zijn 4en.