11 November

11 november 2018 - Foster, Australië

vanmorgen om 10 uur zou er iemand komen kijken voor Joke haar badkamer, Petra was er ook. We drinken koffie en nog steeds geen man dus Petra stuurt hem een berichtje. Komt er berichtje dat hij in het ziekenhuis zit met z,n zoontje. Dus gaan we Perta helpen met kerstspullen uit de schuur halen. We kopen broodjes en vleeswaren en gaan naar Petra om daar dan te lunchen. Na de lunch gaan we bij Andy de krant brengen. Hij wil graag naar bannings om nog wat plantjes te kopen. Hij heeft van een medebewoonster wat dollars gekregen voor nog wat plantjes. Dus dat doen we. Als we terug zijn zetten we z,n plantjes buiten. Hij wil ze later zelf in de tuin zetten. Wij gaan terug en duiken nog een opshop in. (2de hands winkel) waar we nog wat leuke spullen kopen. Dan op huis en en naar het strand. Heerlijk nog even gezwommem. Om zes uur gaan we naar huis. Daar word weer voor de inwendige mens gezorgd. Lekker worstjes en aardappelpuree en spercibonen en sla. Hierna duiken we lekker op de bank om tv te kijken of te lezen. Ik maak mijn verslag weer en straks weer heerlijk slapen. Jullie nog een fijne zondag. Groetjes The Three Sisters.

1. Natascha:
    13 november 2018
    Wij hebben gezellig Sint Maarten gevierd, Maike mocht op school snoep uitdelen als
    Rendier. Nu gaan we ons nu opmaken voor Sinterklaas 😄